Troben el cos sense vida del veí de Terrassa desaparegut des del 9 de juny

El cadàver de Melchor Roldán ha aparegut en una zona boscosa a les afores de Sant Llorenç Savall

Publicat el 26 de març de 2021 a les 16:00
Actualitzat el 30 de març de 2021 a les 10:16
Agents de Mossos d'Esquadra, acompanyats d'una unitat canina, van trobar el passat 16 de març el cos sense vida de Melchor Roldán, veí de Terrassa de 34 anys desaparegut des del 9 de juny del 2020. 

Tal com han confirmat aquest divendres fonts dels Mossos a LaTorre, el cadàver de Roldán es va localitzar als afores de Sant Llorenç Savall, en una zona situada a un quilòmetre i mig del nucli urbà. Per ara, les investigacions dels Mossos apunten a una mort accidental. Pels volts de Sant Joan, la policia ja havia trobat el seu cotxe al mateix municipi.

A mitjans de juliol, un mes després de la desaparició, veïns de Terrassa i efectius dels cossos d'emergència van participar en un dispositiu de recerca per trobar-lo, sense èxit.