Aquest passat dimecres al vespre va tenir lloc un accident de trànsit a l'avinguda del Vallès, a la cruïlla amb el carrer Sant Tomàs. Una de les parts implicades va avisar la Policia Municipal de Terrassa ja que malgrat que no hi havia ferits l'altre conductor presentava símptomes d'estar ebri o sota els efectes de les drogues.
Els agents van sol·licitar Egarvia per tal de moure els vehicles que havien quedat immobilitzats al mig de la via i impedien la circulació. La patrulla va confeccionar l'informe tècnic d'accidents.
En la prova estimativa d'alcoholèmia als dos conductors van donar ambdós 0,00MG/L d'aire expirat. Tot i això, la policia va coincidir amb la persona que els havia trucat que l'altre conductor havia consumit alguna substància. Per aquest motiu va ser traslladat a prefectura per realitzar-li la prova del drogotest. Un cop allà, el conductor va donar positiu en opiacis i THC. Se li van obrir diligències policials per un presumpte delicte contra la seguretat vial.
Un conductor drogat provoca un accident a l'avinguda Vallès de Terrassa
Va ser l'altre part implicada qui va alertar la Policia Municipal
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de març de 2016 a les 17:46
Et pot interessar
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa