Un gos de la raça Pitbull va mossegar una nena a Can Boada del Pi de Terrassa. La Policia informa que es tracta d'una menor de 6 anys. La petita presentava una ferida sagnant al braç quan els agents van arribar al lloc. Els testimonis asseguren que el gos estava lligat però nou duia el morrió.
La Policia en va prendre nota, atès que el Pitbull no portava protecció i el propietari s'havia oblidat la documentació. Segons la Policia, la mossegada es va produir quan un grup de nens es va acostar a l'animal per acaronar-lo. El gos va respondre amb la queixalada. La mare de la menor posarà una denúncia.
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Publicat el
05 de novembre de 2013 a
les 10:49
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
