Un doble accident de circulació va acabar aquest dimarts amb una vianant atropellada. Sobre les tres de la tarda, un turisme es va aturar davant d'un pas de vianants a l'avinguda de Jaume I, davant de l'antiga fàbrica d'AEG, perquè una dona pogués creuar.
El conductor d'una furgoneta que s'incorporava a l'avinguda des de la plaça de la Dona Treballadora va impactar amb la part posterior del turisme, que, amb la calçada mullada, es va desplaçar i va atropellar la vianant.
La patrulla de la policia municipal que va intervenir al lloc dels fets va sol·licitar diverses ambulàncies per traslladar la vianant i una de les passatgeres del turisme a un centre hospitalari. Els agents van regular el trànsit a la zona fins que els ferits van ser evacuats i els vehicles retirats de la via.
Una vianant atropellada en un doble accident davant de l'AEG de Terrassa
Ara a portada
Publicat el 27 d’octubre de 2016 a les 11:09
Actualitzat el 27 d’octubre de 2016 a les 11:45
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa