La famosa aplicació de missatgeria WhatsApp vol canviar la manera en què es mostren els missatges sense llegir. El canvi es farà introduint una nova opció que et permetrà configurar de quina forma es reben les notificacions.
Per fer-ho possible, WhatsApp dividirà les notificacions en deu categories diferents: notificacions de grups, notificacions de missatge, notificacions d'errors, etc. I permetrà que es pugui personalitzar cada una d'aquestes categories. Es podran fer que els missatges de grup tinguin so i vibració i que els individuals, és a dir, els que s'envien des d'un sol contacte, només vibrin. En aquesta segona opció també es podrà evitar que apareguin en pantalla.
D'aquesta manera es podrà donar més o menys importància als avisos. De moment WhatsApp està provant aquests canvis en la seva versió 2.18.18 beta i encara no ha anunciat quan els introduirà de manera oficial a l'app.
Així és el canvi radical que prepara WhatsApp en les seves notificacions
Cultura
La modificació es farà introduint una nova opció que et permetrà configurar de quina forma es reben les notificacions
ARA A PORTADA
-
-
Successos Sacrifiquen els porcs i les aus d’una granja irregular a les Borges Blanques en plena alerta per la pesta porcina ACN
-
-
Terra Còctel d'avisos del Meteocat fins a l'eclipsi: tempestes, calor nocturna i màximes disparades Arnau Urgell i Vidal
-
Successos El pàrquing d’Aigüestortes obrirà parcialment dilluns després de l'allau de terra i pedres causada pel temporal ACN
Publicat el
29 de gener de 2018 a
les 00:26
Et pot interessar
-
Cultura
La UdL vol ampliar el fons de Josep Vallverdú amb els seus últims onze anys d'obra
-
Cultura
La mort no tanca l'obra de Vallverdú: tres nous llibres es publicaran de manera pòstuma
-
Cultura
El darrer Vallverdú
-
Cultura
Els 15 llibres imprescindibles de Josep Vallverdú
-
Cultura
L'últim gran mestre de les lletres catalanes
-
Cultura
«He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida»
