Lleida viu un Sant Jordi atípic per les restriccions establertes arran de l'emergència sanitària pel coronavirus.
L'Eix Comercial, punt neuràlgic de la celebració a la capital del Segrià, sense parades de llibres i roses i pràcticament buit, contrasta amb les imatges dels altres anys quan s'omple de gent i bon ambient durant tota la jornada. L'absència de parades, així com de compradors i venedors, també es nota a la rambla d'Aragó, un altre dels espais protagonistes de Sant Jordi a Lleida, de la mateixa manera que a la resta de barris de la ciutat.
Tot i això, alguns lleidatans han volgut mantenir viu l'esperit de la festa des del confinament i han optat per decorar els balcons de casa seva amb roses, dibuixos, senyeres i altres elements.
El Sant Jordi a Lleida; balcons decorats, carrers buits
Cultura
La ciutat ha viscut una diada diferent, sense parades ni gent
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
23 d’abril de 2020 a
les 10:31
Et pot interessar
-
Cultura
Cervera posa els infants a punt per a l’Aquelarre
-
Cultura
La UdL vol ampliar el fons de Josep Vallverdú amb els seus últims onze anys d'obra
-
Cultura
La mort no tanca l'obra de Vallverdú: tres nous llibres es publicaran de manera pòstuma
-
Cultura
El darrer Vallverdú
-
Cultura
Els 15 llibres imprescindibles de Josep Vallverdú
-
Cultura
L'últim gran mestre de les lletres catalanes
