El cantant i showman pontsicà, Pau Pinós, conegut com Lo Pau de Ponts, ha publicat aquest dijous la seva cançó del referèndum. A la cançó, el de la Noguera fa befa del president del govern espanyol i del vaixell de la Guàrdia Civil alhora que critica la política espanyola, que funciona a cop de "codi penal", fet que considera propi d'un "país malalt".
En un clip que combina imatges de les operacions policials amb les seves a la plaça Universitat de Barcelona, el cantant adverteix jocosament Rajoy que ell es "molt tremendo" i que votarà en un "referendo".
El cantant ha protagonitzat aquests dies diverses concerts espontanis pels carrers de Barcelona durant les manifestacions a favor del referèndum d'aquest diumenge.
Lo Pau de Ponts presenta la seva cançó del referèndum
El showman defensa el dret a decidir i fa burla del vaixell del Piolín
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de setembre de 2017 a les 15:30
Et pot interessar
-
Cultura El Mago de Oz protagonitzarà el concert final de la Transsegre de Balaguer
-
Cultura El Circ Picat porta 22 espectacles a Alpicat amb estrenes i companyies internacionals
-
Cultura El Festival de Música Antiga dels Pirineus torna amb 54 concerts i novetats a Andorra
-
Cultura Dimissió al Museu de Lleida per la posició de la Generalitat envers les pintures de Sixena
-
Cultura Balaguer celebra una nova «Nit de les Llegendes» amb el tren com a protagonista
-
Cultura L’art contemporani fa parada a Coll de Nargó amb el Festival Errant