La pintora i escriptora Paula Bonet ha anunciat que limitarà les seves activitats públiques per l’alliberament de l’home que l’assetjava. “Pocs dies abans de la celebració del judici ha sortit en llibertat l’home que m’ha estat assetjant, motiu pel qual per preservar la meva seguretat, he de limitar la meva presència pública tal com m’han aconsellat”, ha escrit en un missatge a Instagram.
La pintora ha suspès la presentació de Los diarios de la anguila a la llibreria madrilenya Tipos Infames i una xerrada dissabte a Balaguer. Sí, en canvi, ha afegit, es manté l’espectacle Quema la memoria també a Balaguer. Així mateix, ha agraït l’estima i la cura que està rebent dels seus amics, família, parella, editorial i advocada. Bonet ha publicat un vídeo en el qual llegeix un fragment de Los diarios de la anguila que parla, precisament, ha dit, de “la posició de la dona-objecte en l’espai públic”.
La pintora va anunciar el passat 13 d’octubre a través de la xarxa social Twitter que la persona que l'assetjava "ha ingressat a la presó". En un fil a la popular xarxa social l'artista afirmava que la situació que ha viscut, "al contrari del que esperen les persones que imposen la seva presència a altres", li ha donat "força" per seguir denunciant, amb la seva obra, "les violències que s'exerceixen" sobre les dones. "Serveixi la meva veu privilegiada per parlar per tantes que no ho poden fer", va afegir.
Paula Bonet suspèn les activitats públiques per l'alliberament de l'home que l'assetjava
La pintora i escriptora suspèn la presentació de "Los diarios de la anguila" a una llibreria de Madrid i una xerrada dissabte abans del concert a la capital de la Noguera
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de juny de 2022 a
les 19:07
Et pot interessar
-
Cultura
Xavier Grasset presentarà el seu nou llibre aquest dissabte a Balaguer i Lleida
-
Cultura
El Pla d’Urgell estrena una ruta literària per reivindicar el llegat de Joan Benet i Petit
-
Cultura
Àngels Gonyalons i El Petit de Cal Eril, caps de cartell del Dansàneu
-
Cultura
Nova edició de l'Aplec del Caragol de rècord: prop de 17.000 penyistes i 124 colles
-
Cultura
Balaguer estrenarà «La reguereta», una sardana inèdita de Sisco Amorós
-
Cultura
La desfilada de gala omple el centre de Lleida en el punt àlgid dels 30 anys de Moros i Cristians
