La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut quatre persones per haver-se barallat al carrer Comerç de la ciutat cap a la mitjanit d'aquest dilluns.
Un cop al lloc, els agents han observat un individu assegut al mig del carrer envoltat de sang i vidres i amb diverses ferides sagnants. Molt a prop, han vist tres individus amb diverses ferides, als quals han identificat com a C.E.V.R., de 34 anys, nascut a Perú i veí de Lleida, W.M.S., de 27 anys i nascut a Colòmbia, i P.S.R.V., de 26 anys i nascut a Perú. Els agents també han identificat el primer individu ferit com a J.R.C.G., de 50 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Lleida.
En un primer moment els agents han requerit els serveis d’assistència mèdica que han atès els ferits, resultant que J.R.C.G. tenia una fractura en una cama i l’han traslladat a l’hospital Arnau de Vilanova, i els altres implicats també tenien algunes ferides obertes de bastant importància.
En ser requerit, J.R.C.G. ha explicat que havia cridat l’atenció als tres joves perquè estaven orinant al carrer i s’havia iniciat una baralla en la qual s’havien agredit, i segons sembla ell havia utilitzat una ampolla de vidre. Davant els fets i les diverses lesions que presentaven els implicats, els agents han detingut C.E.V.R., W.M.S., P.S.R.V. i J.R.C.G. com a presumptes autors d’un delicte de lesions i han iniciat les diligències corresponents.
Quatre ferits en una brutal baralla en ple carrer a Lleida
La Guàrdia Urbana ha detingut els quatre individus implicats en la trifulga
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de setembre de 2019 a les 14:37
Et pot interessar
-
Cultura Aitona es prepara per viure la Festa Major de Sant Gaietà amb un cap de setmana ple d’actes
-
Cultura Mollerussa celebrarà la seva Festa Major amb més de 50 activitats per a tots els públics
-
Cultura Joan Masdéu, Maren, Eduard Gener i Dan Peralbo encapçalen el Festival Minúscul de Mollerussa
-
Cultura Lleida activa el dispositiu «1000 ulls» per prevenir violències a la Festa Major i l’Aplec