El número d’aturats ha augmentat en 1.073 persones durant el mes de setembre a les Terres de Lleida, un fet que situa el territori com el segon de Catalunya on aquest índex més ha augmentat.
Segons les dades publicades que ha fet públiques el Ministeri de Treball, a les comarques lleidatanes hi ha ara 21.792 persones inscrites a les llistes de l'atur. Tot i aquest augment, al territori hi ha actualment 2.785 aturats registrats menys que fa un any.
La contractació també ha caigut durant el mes de setembre. Les dades del ministeri apunten que s'han signat 3.067 contractes menys, un 15,5% per per sota dels que es van registrar a l'agost.
L'atur puja en 1.073 persones a Lleida durant el mes de setembre
A les comarques lleidatanes hi ha 21.792 persones que busquen feina
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’octubre de 2016 a les 10:53
Actualitzat el 04 d’octubre de 2016 a les 11:03
Et pot interessar
-
Societat Bungalous amb futur: la Pobla de Segur els rehabilita per allotjar els alumnes de muntanya
-
Societat Montse Pujol, nova presidenta de la Trobada del Pirineu
-
Societat Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT