L'Ajuntament de Lleida ha anunciat la concessió de 35 distincions honorífiques per a l'any 2024, en reconeixement a persones i entitats que han destacat per la seva tasca i implicació amb la ciutat i en els seus respectius àmbits de treball. El paer en cap, Fèlix Larrosa, ha signat el decret que inicia el procés formal per a l'atorgament d'aquestes distincions.
Entre els guardonats, es destaca l'exalcalde Àngel Ros, proposat per rebre la medalla de la ciutat. Aquest decret d'alcaldia no només detalla els candidats, sinó que també posa en marxa l'expedient necessari per acreditar els mèrits i finalitzar el procediment, que haurà de ser aprovat definitivament en el Ple municipal.
Les distincions proposades es divideixen en diverses categories, amb un total de 24 medalles i 11 plaques. Aquestes reconeixen contribucions significatives en àmbits tan diversos com la pagesia, l'educació, la cultura, els esports i la ciència, entre altres.
Política
Àngel Ros candidat a rebre la medalla de la ciutat
La Paeria de Lleida proposa concedir 35 distincions honorífiques per aquest 2024
ARA A PORTADA
-
Política Nou policia infiltrat, ara a Lleida: «Era un activista modèlic, sempre disposat a tot» Àlvar Llobet
-
Politica La Fiscalia avala la relació de la policia infiltrada amb un independentista: «Va complir la missió»
-
-
-
Societat Lleida posa en marxa LABici, un servei de préstec de bicicletes reciclades Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 06 d’agost de 2024 a les 16:50
Et pot interessar
-
Política Junts i ERC carreguen contra Illa per haver dit "Lérida" i no Lleida en un acte de campanya
-
Política ERC Lleida rebutja un pacte amb Illa i defensa noves eleccions: «No tenim por de les urnes»
-
Política Vídeo: «El 9-N votaré per tu»
-
Política Llistat dels punts de votació del 9-N a Ponent
-
Política El Govern manté el 9-N tot i la suspensió del Tribunal Constitucional