Pau Juvillà és una de les cares visibles de la CUP a la demarcació de Lleida. Candidat de la formació independentista el passat 24 de maig a la capital del Segrià i actual regidor de la Paeria, Juvillà no ha pogut anar a l'assemblea d'aquest diumenge per motius personals de caràcter luctuós.
Juvillà s'ha mostrat prudent durant tot aquest procés de debat, si bé aquesta setmana havia deixat clara la seva aposta per rebutjar les eleccions anticipades i iniciar el procés d'independència en aquesta legislatura tot just iniciada el passat mes de novembre.
De la demarcació de Lleida han assistit a l'assemblea unes 300 persones segons van confirmar a aquest diari membres del secretariat nacional.
El regidor lleidatà de la CUP que no ha pogut assistir a l'assemblea
Pau Juvillà no ha pogut anar a Sabadell per motius personals de caràcter luctuós
- Pau Juvillà, al centre de la imatge -
- CUP
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de desembre de 2015 a les 21:36
Actualitzat el 27 de desembre de 2015 a les 22:04
Et pot interessar
-
Política
Junts Impulsem avalarà els pressupostos de la Diputació per "responsabilitat" i per garantir-ne l’execució
-
Política
ERC escull Kevin Bruque com a candidat a l’alcaldia de Balaguer
-
Política
El regidor de Junts per Mollerussa Raül Aguilar presenta la seva renúncia al·legant motius personals
-
Política
Lleida estrena la videoatenció ciutadana
-
Política
«Els llaços grocs van ser un punt d'inflexió en el desacomplexament de l'extrema dreta a Catalunya»
-
Política
ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
