Pau Juvillà és una de les cares visibles de la CUP a la demarcació de Lleida. Candidat de la formació independentista el passat 24 de maig a la capital del Segrià i actual regidor de la Paeria, Juvillà no ha pogut anar a l'assemblea d'aquest diumenge per motius personals de caràcter luctuós.
Juvillà s'ha mostrat prudent durant tot aquest procés de debat, si bé aquesta setmana havia deixat clara la seva aposta per rebutjar les eleccions anticipades i iniciar el procés d'independència en aquesta legislatura tot just iniciada el passat mes de novembre.
De la demarcació de Lleida han assistit a l'assemblea unes 300 persones segons van confirmar a aquest diari membres del secretariat nacional.
El regidor lleidatà de la CUP que no ha pogut assistir a l'assemblea
Pau Juvillà no ha pogut anar a Sabadell per motius personals de caràcter luctuós

- Pau Juvillà, al centre de la imatge -
- CUP
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de desembre de 2015 a les 21:36
Actualitzat el 27 de desembre de 2015 a les 22:04
Et pot interessar
-
Política Les crítiques per la inseguretat i la deixadesa marquen la reunió del pla integral del casc antic de Balaguer
-
Política Viure al món rural serà més fàcil: incentius per comprar i reformar habitatges
-
Política El Suprem ratifica la condemna contra Josep Ibarz per contractar a dit
-
Política Dimiteix l’alcalde d’Arbeca denunciat per maltractar la seva exparella
-
Política Larrosa demana «evolucionar» al comerç local davant l'arribada de Torre Salses
-
Política El Pont de Suert projecta un futur amb sostenibilitat, comunicacions i joventut