La Guàrdia Urbana va enviar a judici durant el cap de setmana a un total de nou conductors per alcoholèmies penals, patir accidents a l'haver conduït begut o per portar un vehicle tot i no tenir el carnet.
El dissabte dia 30, a les 22.15 hores, al carrer Tallada van sorprendre, després de fer una infracció, a home de 38 anys conduint un cotxe malgrat que havia perdut tots els punts del carnet. A les 00.25 hores, un vehicle va patir una sortida de via i va xocar contra un arbre al carrer Olivera. En aquesta ocasió, el conductor va donar un positiu de 0,68 mg/l en alcohol. Posteriorment, a les 00.40 hores al carrer Agustins un turisme va cometre una infracció de tràfics i el xofer va donar un resultat positiu de 0,77 mg/l.
Durant la matinada de diumenge dia 1 a diversos controls a la ciutat van realitzar 14 denúncies administratives i quatre sancions amb diligències penals per alcoholèmia a l'Avinguda de Catalunya de Lleida.
A més, el mateix dia, a les 16.20 hores van observar com un ciclomotor queia al carrer Corts Catalanes i el seu conductor, un menor de 15 anys, no havia obtingut mai cap permís o llicència de conducció.
Finalment, diumenge, a les 20.20 hores al carrer Sant Andreu una patrulla va aturar un turisme per una infracció i en la prova de l'alcoholèmia seu conductor va donar un positiu de 0,84 mg/l.
A judici nou conductors enxampats beguts en un sol cap de setmana a Lleida
Societat
Alguns dels denunciats no tenien el carnet
ARA A PORTADA
-
Política Lleida aprova les Ordenances Fiscals del 2027 amb l’abstenció d’ERC i Junts i el rebuig de la resta de l’oposició Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
03 de desembre de 2019 a
les 11:30
Et pot interessar
-
Societat
Dos anys de presó per una agressió sexual a una dona en un pis de Lleida
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
-
Societat Els pagesos de Ponent es formen per combatre la plaga de conills
-
Societat
El Suprem rebutja revisar la condemna de sis anys de presó per una agressió sexual a Lleida
