La majoria de les vegades s'omplen les albergínies de carn, aquestes estan
farcides amb verdures i com a colofó, un ou de guatlla per aportar sabor.
Ingredients per a 4 persones:
2 albergínies mitjanes
1 carbassó
1 pebrot vermell
1 pebrot verd carnós
1 ceba tendra
2 c / s de salsa de tomàquet
Sal, pebre negre
farigola
4 c / s de formatge ratllat
4-8 ous de guatlla
1 c / s d'ametlla picada
Oli d'oliva verge extra
Renteu i partiu les albergínies al llarg, feu uns talls a la polpa i les introduïu al microones a potència màxima uns 10 minuts.
Mentre talleu a daus les verdures i en una paella amb un parell de cullerades d'oli sofregiu amb una mica de sal i farigola picada uns 15-20 minuts.
Buideu la polpa de les albergínies, piqueu-la grollerament, afegiu-la a les verdures de la paella, també el tomàquet fregit i les ametlles, rectifiqueu de sal i pebre. Ho deixeu coure uns minuts.
Ompliu amb aquesta farsa les albergínies, repartiu formatge ratllat per sobre i trenqueu un o dos ous de guatlla, col·loqueu-les en una safata apta per al forn sucada amb oli i gratineu uns 5 minuts o fins que l'ou qualli.
Poseu una mica de farigola fresca.
NOTA: Es pot rostir la albergínia al forn a uns 180 º durant 20-25 minuts.
** c / s = cullerada sopera
Celíacs: assegureu-vos de que tots els ingredients siguin sense gluten.
Blog de cuina de la dolorss
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 17 d’octubre de 2018 a les 22:48
Actualitzat el 17 d’octubre de 2018 a les 22:53
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues