L'Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha advertit que són dos els lots afectats per un error en l'etiquetatge en el torró tou d'ametlla de la marca catalana Vicens. Aquest producte conté llet tot i que no està declarat en l'etiquetatge.
Els lots afectats són: 329-X amb data de caducitat 2-2021 i 429-M amb data de consum preferent 4-2021. L'agència recomana als al·lèrgics o intolerants a la llet que no el consumeixin, i remarquen que no hi ha cap risc per a la resta de consumidors. Ha estat la pròpia empresa fabricant la que ha detectat la presència de llet en els dos lots, que ja ha procedit a identificar, i ha alertat del problema. El producte s'ha distribuït per Catalunya, l'Estat, França i Andorra.
L'AESAN va tenir coneixement d'aquest fet a través d'una notificació de les autoritats sanitàries catalanes. La primera alerta d'un error en l'etiquetatge del lot 329-X es va donar el 20 de desembre i aquest dilluns s'ha ampliat a un segon lot (429-M).
Alerta amb uns lots de torrons d'una marca lleidatana
Aquest tou d'ametlla ha estat distribuït per tot Catalunya, l'Estat, França i Andorra
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de desembre de 2019 a les 08:52
Et pot interessar
-
Societat El Pla d'Urgell desplega una estratègia comarcal per fomentar la lectura
-
Societat L’IEI invertirà 600.000 euros en la memòria democràtica a les terres de Lleida
-
Societat La Diputació invertirà 1,5 milions en suport a persones amb discapacitat fins al 2028
-
Societat La Guàrdia Urbana de Balaguer enxampa una empresa abocant runa de manera il·legal
-
Societat L’església de Sant Antoni de Lleida es prepara per a una nova fase de restauració
-
Societat Els agricultors del Pallars aposten pels drons per tractar les oliveres