L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha obert la batalla dels arguments contra l'empresa adjudicatària dels radars a la ciutat, que reclama una indemnització per multes que no han estat validades i que ha portat la Paeria als tribunals.
El paer en cap assegura que la limitació de velocitat, que a la capital del Segrià és de 65 km/h es va fer de manera consensuada amb la UTE, un extrem que es nega des de l'empresa a l'assegurar que aquesta decisió es va prendre des de l'executiu municipal sense cap acord.
En aquest context i segons va avançar NacióLleida, Ros va enviar un correu electrònic el 28 de juliol del 2014 a l'intendent de la Guàrdia Urbana en el que ordenava que el límit de velocitat es fixés a 65 km/h, un fet que avalaria la tesi de la UTE, acusada per l'alcalde de "voler-se enriquir". En declaracions a Segre, Ros lamenta que l'interès dels empresaris sigui recaptar més, mentre que el de la Paeria és que hi hagi menys accidents.
Segons el Comú de Lleida, la UTE reclama una comensació per valor de prop d'un milió d'euros en concepte de multes no validades i de sancions que no van registrar-se pel retard en l'actividad dels radars.
Àngel Ros acusa la concessionària dels radars de voler-se enriquir
La UTE assegura que el govern de la Paeria va decidir el límit de velocitat sense cap consens
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’octubre de 2016 a les 12:13
Et pot interessar
-
Societat Catalunya podria oferir una trentena de places MIR per a la nova especialitat d’Urgències
-
Societat Tàrrega compra una escola bressol privada per ampliar l’oferta municipal
-
Societat Tanquen els accessos amb vehicle privat al parc nacional d’Aigüestortes
-
Societat Larrosa demana connexions ferroviàries amb els polígons i reformular l’A-14 fins a França
-
Societat Lleida tornarà a obrir el pavelló firal per acollir temporers
-
Societat Llum verda condicionada per als parcs eòlics d’Endesa a les Garrigues