L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha obert la batalla dels arguments contra l'empresa adjudicatària dels radars a la ciutat, que reclama una indemnització per multes que no han estat validades i que ha portat la Paeria als tribunals.
El paer en cap assegura que la limitació de velocitat, que a la capital del Segrià és de 65 km/h es va fer de manera consensuada amb la UTE, un extrem que es nega des de l'empresa a l'assegurar que aquesta decisió es va prendre des de l'executiu municipal sense cap acord.
En aquest context i segons va avançar NacióLleida, Ros va enviar un correu electrònic el 28 de juliol del 2014 a l'intendent de la Guàrdia Urbana en el que ordenava que el límit de velocitat es fixés a 65 km/h, un fet que avalaria la tesi de la UTE, acusada per l'alcalde de "voler-se enriquir". En declaracions a Segre, Ros lamenta que l'interès dels empresaris sigui recaptar més, mentre que el de la Paeria és que hi hagi menys accidents.
Segons el Comú de Lleida, la UTE reclama una comensació per valor de prop d'un milió d'euros en concepte de multes no validades i de sancions que no van registrar-se pel retard en l'actividad dels radars.
Àngel Ros acusa la concessionària dels radars de voler-se enriquir
La UTE assegura que el govern de la Paeria va decidir el límit de velocitat sense cap consens
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’octubre de 2016 a les 12:13
Et pot interessar
-
Societat Bungalous amb futur: la Pobla de Segur els rehabilita per allotjar els alumnes de muntanya
-
Societat Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu