La seu de C's a Lleida ha estat apedregada aquesta matinada segons han denunciat membres de la formació. La líder, Ángeles Ribes, ha apuntat a aquest diari que el diputat Jorge Soler s'ha trobat els vidres trencats aquest matí quan ha entrat al local, on s'havia de fer una reunió i una posterior roda de premsa.
Segons Ribes, els vidres no s'han trencat del tot perquè els cartells que hi estaven enganxats han servit per aguantar el cop. La líder ciutadana ha informat que durant el matí presentaran denúncia.
Soler ha assegurat que s'han tirat quatre pedres contra la façana, i ha recordat que aquest és el quart atac que pateix la seu de la formació a Lleida.
ARA A PORTADA
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
-
-
Societat La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
03 de juny de 2016 a
les 10:55
Actualitzat el
03 de juny de 2016 a les
12:44
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
-
Societat
La policia tramita més de 190 denúncies per incivisme a l’estiu a Mollerussa
-
Societat
Coloms a Balaguer: una plaga que no s’atura
