Els Mossos han denunciat penalment un home, de 26 anys i veí de Sant Pere Sallavinera (Anoia), per un delicte contra la seguretat viària per conduir sota la influència de begudes alcohòliques.
Els fets van tenir lloc el passat 6 de març, cap a les cinc de la matinada, quan una patrulla que estava fent tasques de seguretat ciutadana per la carretera de Basella, a Solsona, va veure un cotxe que, en el moment de fer un revolt, va envair el carril contrari i va obligar a la patrulla a fer una maniobra per evitar la col·lisió.
La policia va observar que el conductor circulava fent esses i envaïa el carril contrari. Per aquest motiu, van aturar el vehicle i li van realitzar la prova d'alcoholèmia, que va donar un resultat positiu de 1,15mg/l en aire espirat, una taxa que multiplica per quatre la permesa.
Cacen un conductor que quadruplicava la taxa d'alcoholèmia a Solsona
La policia va haver de maniobrar el seu vehicle per evitar xocar contra el cotxe de l'arrestat mentre circulava per la carretera de Basella
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de març de 2016 a les 17:34
Actualitzat el 11 de març de 2016 a les 17:39
Et pot interessar
-
Societat L’Arnau de Vilanova vol incorporar un tercer robot quirúrgic Da Vinci
-
Societat Compromís del Parlament per garantir heliports nocturns al Pirineu abans de mitjans de 2026
-
Societat Crítiques a la retirada dels tècnics de manteniment a l’helicòpter medicalitzat de Tremp
-
Societat Serrano jura com a Copríncep d’Andorra i es compromet amb els valors democràtics
-
Societat La primera onada de calor de l’estiu: 40 graus a Lleida
-
Societat La UdL tindrà un nou rector al novembre