Catalunya ha registrat aquest dissabte la xifra més baixa de morts per coronavirus de l'última setmana. El Departament de Salut ha comptabilitzat 129 noves víctimes mortals en les 24 hores, elevant el número total a 2.637 persones. La xifra està per sota dels 173 registrats aquest divendres i encara més de la que van recollir els balanços de dimecres i dijous, els més alts.
Entre aquest divendres i dissabte s'han detectat 1.298 positius nous de SARS-CoV-2 a Catalunya. Des de l'inici de la pandèmia, ja en són 26.032 els infectats. 3.944 d'aquests són professionals sanitaris.
L'altra cara de la moneda, la part positiva, és la que representen els 9.528 pacients de Covid-19 que ja han rebut l'alta. Són gairebé 1.000 més que en les últimes hores, tal com s'aprecia en la imatge que encapçala aquesta notícia i els gràfics que hi ha a continuació.
Arran de l'aixecament del perímetre policial que blindava la conca d'Òdena, el Departament de Salut ja ha informat que no facilitarà més dades específiques dels efectes de la pandèmia a la zona.
[noticiadiari]2/199826[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198648[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Catalunya registra la xifra de morts per coronavirus més baixa de l'última setmana
Salut comptabilitza 129 víctimes mortals en les últimes 24 hores i 1.298 casos nous
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’abril de 2020 a
les 22:25
Et pot interessar
-
Societat
Fiscalia manté els 18 anys de presó per a l'acusat d'intentar matar la parella a Artesa de Segre
-
Societat
La Guàrdia Urbana i els Mossos doblaran els controls de seguretat al Centre Històric de Lleida
-
Societat
Albert Esteve nega el frau a la Seguretat Social, però la Fiscalia demana sis anys de presó
-
Societat
La marea de professors desborda el centre de Lleida en la tercera jornada de vaga educativa
-
Societat
Els professors tallen l'A-2 a Soses, Lleida i Alcarràs
-
Societat
Lo Pau de Ponts: «Les festes majors són l'essència de la meva música»
