El Grup Municipal de Convergència i Unió insta a l’Ajuntament de Lleida a crear un aplicació mòbil per tal que els veïns i veïnes de Lleida puguin traslladar les incidències que es registren en l’àmbit del manteniment de la via pública i garantir així una ciutat més neta i sostenible que ofereixi un entorn confortable.
Amb aquesta mesura "els lleidatans podrien fer arribar de forma immediata a través del telèfon mòbil totes aquelles incidències que es registren a diari als carrers de Lleida" concreta Toni Postius, president del grup de CiU. Apunta que la posada en marxa d’aquesta aplicació tecnològica “permetria solucionar al moment els eventuals desperfectes que es registren en via pública i satisfer un bon servei a la ciutadania".
Postius recorda que aquesta proposta figurava ja en el programa electoral de Convergència i Unió amb l’objectiu d’incrementar la neteja i la qualitat de vida a la ciutat. Al seu parer, "els carrers de la ciutat han d’estar endreçats i en bon estat tots els dies de l’any i no únicament amb campanyes municipals puntuals".
En aquest sentit, argumenta que "els lleidatans i lleidatanes paguem uns impostos alts en contrapartida dels serveis bàsics que rebem i que, en el cas de la neteja, deixa molt que desitjar tenint en compte les reiterades queixes expressades pels veïns de la ciutat".
CiU proposa una aplicació mòbil per solucionar incidències urbanes al moment a Lleida
Societat
També es planteja que els agents controladors de la zona blava tinguin una participació més activa pel que fa a manteniment de la via pública
ARA A PORTADA
-
Societat Onze morts a les carreteres de Lleida fins a l’agost, nou menys que l’any passat Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Lleida tanca l’allotjament de temporers quan encara queda un mes de campanya de la fruita Redacció
-
-
Publicat el
17 d’octubre de 2015 a
les 22:33
Et pot interessar
-
Societat
L’Audiència manté a la presó sis investigats per la xarxa de metamfetamina d’Almenar
-
Societat
Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
