Correus utilitzarà la seva xarxa de 2.400 oficines que té a tot Espanya per realitzar tràmits administratius d'organismes públics, Hisenda o Direcció General de Trànsit i d'empreses privades com bancs, segons ha anunciat aquest dimarts el president de l'empresa pública postal, Juan Manuel Serrano.
Es tracta de seguir l'exemple de l'acord dut a terme amb la DGT per a la distribució de més d'un milió de distintius mediambientals en les oficines de Correus que ha tingut lloc aquest Nadal. "Tot el que vulguin realitzar les administracions públiques o les empreses privades ho podem assumir", ha dit Serrano. A la demarcació de Lleida hi ha un total de 131 municipis que no tenen oficina bancària, uns 39.000 veïns.
Entre aquestes gestions figuren la tramitació de llicències com les de pesca o caça, el lliurament de documents per respondre als requeriments d'Hisenda sense haver d'acudir a la seu ni demanar cita prèvia o la renovació del carnet de conduir.
Correus utilitzarà les seves oficines per fer de banc en pobles on no n'hi ha
Societat
A la demarcació de Lleida hi ha 131 municipis sense oficina bancària, uns 39.000 veïns
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
30 de gener de 2019 a
les 08:36
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
