El fet que, en ocasions, s'hagi de cuinar amb el que tinguem a casa fa que posem l’imaginació en marxa.
I quina crema més bona es pot aconseguir!
Ingredients per a 4 persones:
500 gr. de pastanagues
1 ceba
100 gr. de bledes vermelles
Una mica de canyella en pols
1 clau d'olor
2 iogurts grecs
½ remolatxa cuita
Sal, pebre negre
Oli d'oliva verge extra.
En una cassola poseu una mica d'oli, la ceba pelada i tallada menuda, les pastanagues pelades, rentades i tallades a rodanxes fines, una mica de sal i coure uns 5 minuts. Aboqueu uns 3/4 de litre d'aigua i feu-ho bullir uns 20 minuts juntament amb la mica de canyella i el clau.
Separeu alguns trossos de pastanaga, tritureu la resta fins que quedi una crema fina.
Torneu a posar al foc i afegiu les penques de la bleda vermella picades petites, bulliu uns 8-10 minuts més.
Afegiu les fulles de les bledes picades, la pastanaga cuita reservada i deixeu coure tot junt uns 5 minuts més, rectifiqueu de sal i pebre.
Un cop posada la crema al plat afegiu un parell de cullerades de iogurt grec 1 unes tites fines de remolatxa cuita.
Celíacs: assegurar bé que tots els ingredients siguin sense gluten.
Blog de cuina de la dolorss
Crema de pastanagues especiada amb bleda vermella i iogurt
Societat
La recepta de la blocaire Dolors Mateu
ARA A PORTADA
-
Societat Ajuntaments de Lleida alerten del perill de veure l'eclipsi en zones no segures Agència Catalana de Notícies
-
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Successos Tàrrega analitza els excrements trobats a les piscines municipals per identificar-ne l'autor Pau Espí Solé
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
Publicat el
15 d’abril de 2018 a
les 01:37
Actualitzat el
15 d’abril de 2018 a les
01:41
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
