La fiscalia de Lleida demana dos anys de presó i una indemnització de 6.000 euros a un jove veí de Bellpuig (Urgell) acusat d'agredir un altre noi en un pub de Mollerussa el 25 de desembre de 2013.
L'acusació particular eleva la petició de pena fins als tres anys de presó i la defensa demana l'absolució o que subsidiàriament se li apliqui l'atenuant de dilacions indegudes. El judici, per un delicte de lesions amb instrument perillós, ha tingut lloc aquest dimarts al jutjat penal 1 de Lleida.
Segons la víctima, l'acusat li va estampar un got de vidre a la cara, que li va causar talls i li va trencar el septe nasal. L'acusat, en canvi, ha explicat que tots dos es van barallar perquè l'altre el va atacar i que en caure a terra es va donar un cop que li va causar les ferides.
Al judici han declarat amics d'un i l'altre que no han servit per aclarir què va passat realment perquè cadascun ha confirmat la versió del seu amic.
Demanen dos anys de presó per l'acusat d'agredir un noi en un pub de Mollerussa
La víctima assegura que li va estampar un got de vidre a la cara i li va trencar el septe nasal | Els fets van passar la nit de Nadal del 2013
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de juny de 2016 a les 00:51
Actualitzat el 08 de juny de 2016 a les 00:55
Et pot interessar
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida
-
Societat Catalunya preveu una collita de pera un 43% més gran que la de l'any passat, però encara per sota de la mitjana
-
Societat Dos germans de Bellpuig reben una reclamació d’Hisenda per una multa del seu pare ja difunt
-
Societat El turisme a Lleida es concentra en pics d’estiu i hivern, amb comarques que quintuplican la població
-
Societat La coca de recapte, estrella del Sant Joan a Lleida