L'Audiència de Lleida jutjarà aquest dijous 11 de gener un home de 40 anys acusat de violar la seva filla de només tretze. Els fets haurien tingut lloc en diverses ocasions entre els anys 2015 i 2016 al domicili familiar, a Lleida.
Segons el ministeri públic, l'home, a l'atur, aprofitava per abusar de la seva filla, quan la mare de la nena marxava a treballar. La fiscalia demana onze anys de presó per un delicte continuat d'abús sexual.
Demanen onze anys de presó a un home acusat de violar la seva filla de tretze anys a Lleida
Societat
Els fets denunciats haurien tingut lloc entre els anys 2015 i 2016 quan la mare de la nena marxava a treballar
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
10 de gener de 2018 a
les 17:41
Actualitzat el
10 de gener de 2018 a les
17:44
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
