Els Mossos d'Esquadra han denunciat penalment un home, de 25 anys, de nacionalitat romanesa i veí de Lleida, com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària per circular a una velocitat penalment punible.
Els agents van enxampar el conductor pels volts de les nou de la nit del dimecres dia 6 de maig, en el transcurs d'un control preventiu de velocitat que es va fer al punt quilomètric 85,5 de la N-240, al terme municipal de Lleida. El radar va detectar un vehicle circulant a 205 km/h en un tram on la velocitat màxima permesa és de 90 km/h.
Davant la impossibilitat d'aturar en aquell moment el vehicle, el Grup de Recerca de Documentació de l'Àrea Regional de Trànsit de Ponent va obrir una investigació per tal de localitzar el conductor.
Un cop identificat, se li va notificar que quedava investigat com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària per circular a una velocitat que superava el marge de 80 km/h per sobre de la genèrica, tal com recull l'article 379 del Codi Penal.
Denunciat per circular a 205 km/h per l'N-240 a Lleida en un tram de 90
Els Mossos d'Esquadra acusen el conductor, de 25 anys, d'un delicte contra la seguretat viària
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de maig de 2020 a les 11:37
Et pot interessar
-
Societat Tanquen els accessos amb vehicle privat al parc nacional d’Aigüestortes
-
Societat Larrosa demana connexions ferroviàries amb els polígons i reformular l’A-14 fins a França
-
Societat Lleida tornarà a obrir el pavelló firal per acollir temporers
-
Societat Llum verda condicionada per als parcs eòlics d’Endesa a les Garrigues
-
Societat El Gremi de Forners de Lleida treballa en la creació d'un nou pa artesanal
-
Societat Larrosa apunta a Pueyo i Ros per no tenir cap pla pel Centre Històric de Lleida