La Guàrdia Urbana de Lleida va denunciar ahir un home que conduïa begut per la ciutat i que va provocar un accident.
El turisme va topar amb dos vehicles estacionats a l’avinguda de Prat de la Riba, a l’altura del número 141. En aquest accident només es van produir danys materials. Els agents van identificar el conductor, de 39 anys i de nacionalitat espanyola, i van observar que presentava símptomes de trobar-se sota l’efecte de begudes alcohòliques.
Tot seguit, el van requerir perquè fes la prova d’alcoholèmia la qual va donar un resultat positiu d’1.04 mg/l. Els agents van fer la denúncia i les diligències penals per conduir sota l’efecte de l’alcohol i van traslladar el vehicle al dipòsit municipal.
Denunciat un conductor que quadruplicava la taxa d'alcohol i que va destrossar dos vehicles a Lleida
Va donar un resultat positiu d’1.04 mg/l
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 23 de juliol de 2019 a les 13:40
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot