La Guàrdia Urbana va denunciar el passat dissabte un conductor que circulava per Lleida triplicant la taxa d'alcohol a la sang i fent ziga-zagues.
Una patrulla va observar un turisme que circulava lentament i fent ziga-zagues per l’avinguda de Galileo Galilei. Els agents van aturar aquest turisme i van observar que el conductor, de 32 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Lleida, presentava símptomes clars de trobar-se sota l’efecte de begudes alcohòliques.
En ser requerit aquest conductor va fer la prova d’alcoholèmia la qual va donar un resultat positiu de 0.86 mg/l. Els agents van fer les denúncies i les diligències penals per conduir sota l’efecte de begudes alcohòliques i van traslladar el vehicle al dipòsit municipal.
Denunciat un conductor que triplicava la taxa d'alcohol i que circulava fent ziga-zagues per Lleida
L'home té 32 anys i és veí de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de gener de 2020 a les 15:23
Et pot interessar
-
Societat Lleida reactiva les converses per construir la primera gran mesquita
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida