Un turisme que circulava en sentit contrari va col·lidir cap a les 21.45 hores de dissabte 16 de febrer amb un ciclomotor a l’avinguda del Segre.
Com a conseqüència de l’accident el conductor del ciclomotor va resultar ferit lleument. Els agents en identificar el conductor del turisme, de 71 anys i de nacionalitat espanyola, van observar que presentava símptomes de trobar-se sota l’efecte de l’alcohol. Els agents el van requerir perquè fes la prova d’alcoholèmia la qual va donar un resultat positiu de 0.93 mg/l.
Els agents també van comprovar que a aquest conductor no li constava vigent el permís de conduir a causa de la pèrdua total de punts. Tot seguit, els agents van fer les denúncies i les diligències penals corresponents per conduir sota l’efecte de begudes alcohòliques i per conduir sense permís amb l’accident de trànsit i van traslladar el vehicle al dipòsit municipal.
Denunciat un home per conduir en sentit contrari amb el carnet retirat i donar positiu per alcohol
El conductor, que va donar un resultat positiu de 0,93 mg/l, va topar amb el seu vehicle contra un ciclomotor
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de febrer de 2019 a les 08:32
Et pot interessar
-
Societat L’Arnau de Vilanova vol incorporar un tercer robot quirúrgic Da Vinci
-
Societat Compromís del Parlament per garantir heliports nocturns al Pirineu abans de mitjans de 2026
-
Societat Crítiques a la retirada dels tècnics de manteniment a l’helicòpter medicalitzat de Tremp
-
Societat Serrano jura com a Copríncep d’Andorra i es compromet amb els valors democràtics
-
Societat La primera onada de calor de l’estiu: 40 graus a Lleida
-
Societat La UdL tindrà un nou rector al novembre