Els Mossos d'Esquadra han denunciat penalment dos motoristes que circulaven a més de 200 km/hora al municipi de Camarasa (Noguera).
Els fets han passat dos quarts d’onze del matí d’aquest diumenge, durant un control de velocitat dins del terme municipal. Els agents han detectat les dues motocicletes que circulaven a 215 i 206 km/hora, en un tram de la via C-13 on la velocitat màxima permesa és de 90.
Els mossos els van denunciar com a presumptes autors d’un delicte contra la seguretat viària per conduir a una velocitat penalment punible. Els conductors, de 27 i 35 anys, són veïns de Bell-lloc i Mollerussa
Denunciats dos motoristes per anar a més de 200 km/h en un lloc de 90 a Camarasa
Els fets han passat aquest diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de març de 2019 a les 11:11
Et pot interessar
-
Societat Lleida reactiva les converses per construir la primera gran mesquita
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida