Els Mossos d'Esquadra van denunciar penalment diumenge dos conductors com a presumptes autors d'un delicte contra la seguretat viària durant dos controls de velocitat en carreteres lleidatanes. A les 11.17 hores, van captar una motocicleta que circulava a 180 km/h pel quilòmetre 35,5 de la C-26, al terme de Camarasa (Noguera).
A dos quarts de cinc de la tarda, van sorprendre al punt quilomètric 61,5 de l'N-240, a les Borges Blanques, un turisme que anava a 188 km/h. La velocitat màxima permesa en els dos trams de carretera per on circulaven és de 90 km/h. En ambdós casos, la policia va aturar els conductors i els va denunciar. El motorista, de 34 anys i veí de de Lleida, haurà de comparèixer al jutjat de Balaguer, i el conductor del turisme, al de Lleida.
Denunciats penalment dos conductors que circulaven al doble de la velocitat permesa
Els Mossos els van sorprendre diumenge en dos controls de velocitat a Camarasa i les Borges Blanques, respectivament
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’agost de 2021 a
les 13:54
Actualitzat el
10 d’agost de 2021 a les
13:57
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
