El cribratge massiu que el Departament de Salut ha efectuat aquest cap de setmana a la residència Fundació Fiella de Tremp ha detectat 49 positius per coronavirus. Així ho han confirmat a Pallars Digital fonts del propi departament, que han assenyalat que les proves s’han realitzat a tots els usuaris i treballadors del geriàtric. No han detallat, no obstant, quants dels 49 positius del brot corresponen a usuaris del centre i quants a treballadors. La residència trempolina compta amb 140 residents.
[noticiadiari]68/13933[/noticiadiari]
Segons les mateixes fonts, la residència ha habilitat una planta per allotjar totes les persones contagiades, amb la finalitat de tenir un major control del brot i per protegir la resta d’usuaris de nous contagis. Aquest testeig massiu s’ha realitzat després de conèixer el positiu d’un treballador del centre, que es troba complint aïllament domiciliari. En total, doncs, són 50 els casos relacionats directa o indirectament amb aquest brot.
Ampliarem la informació
[noticiadiari]68/13259[/noticiadiari]
Detectats 49 positius en el cribratge massiu a la residència Fundació Fiella de Tremp
El testeig s’ha realitzat tant als residents com als treballadors del centre, que ha habilitat una planta per allotjar tots els usuaris afectats pel brot
ARA A PORTADA
-
Detingut per atracar un supermercat de Lleida el perillós assassí que va sortir de la presó Redacció
-
Vigilància senzilla per a l'assassí no rehabilitat que surt de la presó de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
L'edifici de consultes externes de l'Arnau guanya el Premi Catalunya Construcció Àlvar Llobet i Sotelo
-
Un sanedrí d'economistes encén els llums d'alarma contra les apostes empobridores de Catalunya Ferran Casas i Manresa
-
Milers de docents es tornen a manifestar a Lleida en la quarta jornada de vaga Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
22 de novembre de 2020 a
les 20:19
Actualitzat el
22 de novembre de 2020 a les
22:00
Et pot interessar
-
Societat
Els docents aixequen el tall del túnel del Cadí després de dues hores
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 16 i 17 de maig
-
Societat
El consum d'alcohol és l'addició que més es tracta a Lleida
-
Societat
Els docents tallen l'N-240 a Lleida en una nova jornada de vaga
-
Societat
La demarcació de Lleida lidera el repunt de preus amb una variació interanual a l’abril del 3,7%
-
Societat
Govern, Diputació i ajuntaments invertiran 18,4 milions en tres eixos viaris de les Garrigues Altes
