Els Mossos d'Esquadra van detenir dimecres passat dos homes de 35 i 36 anys, nacionalitat búlgara i sense domicili conegut, com a suposats responsables d'una plantació de 1.313 plantes de marihuana en una casa de l'Horta de Lleida.
Els fets van tenir lloc durant la tarda de dimecres quan una dotació policial que formava part del dispositiu preventiu de robatoris a l'Horta, va localitzar la casa on hi havia aquesta important plantació de marihuana. Mentre inspeccionaven la zona, els agents van detenir dos homes quan sortien de la finca, situada a la Partida de les Basses d'Alpicat. Segons la policia, les plantes es trobaven en diferents estats de creixement i hi havia una complexa instal·lació que permetia aconseguir fins a cinc collites a l'any.
Concretament, disposaven d'una instal·lació elèctrica amb làmpades de sodi d'alta pressió de 600W, un sofisticat sistema de reg, equips d'aire condicionat i un complex sistema de ventilació i d'extracció d'aire per evitar que la forta olor de les plantes pogués delatar de l'existència de la plantació.
A més, els mossos també van comprovar que tota la instal·lació elèctrica estava connectada de forma fraudulenta a la xarxa. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions. Els detinguts passaran durant les properes hores a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Detenen dos homes per cultivar més de 1.300 plantes de marihuana en una casa de l'Horta de Lleida
Societat
Segons els mossos disposaven d'una complexa instal·lació que permetia aconseguir cinc collites a l'any
ARA A PORTADA
-
Societat Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Els Mossos investiguen la mort d’una persona localitzada dins d’un cotxe en una sèquia de Torres de Segre
-
Societat A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs ACN
-
Societat Els sindicats denuncien pressions als docents que han renunciat a fer sortides i colònies Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
27 de setembre de 2019 a
les 15:21
Et pot interessar
-
Societat La Urbana de Balaguer deixa de treballar durant tres dies
-
Societat
El Pirineu lleidatà, la zona de Catalunya amb més pobles abandonats
-
Societat
«Aquí», de Llum de Fideu, guanya el Premi a la Millor Estrena d’Arts de Carrer de Fira Tàrrega
-
Societat
Condemnat a dos anys de presó un home de 93 anys per una agressió sexual a una dona amb discapacitat a Juneda
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 190 km/h per la C-14 a Peramola
-
Societat
JARC convoca una tractorada a Lleida per reclamar més ajuts davant l’augment dels costos agraris
