La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut aquesta matinada tres homes, de 28, 36 i 50 anys, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública.
A les 1.10 hores, una patrulla del cos ha observat al carrer Ramon Llull tres persones dins d'un vehicle amb una actitud sospitosa. Els agents han apreciat durant la inspecció al turisme un porro encès i restes de cocaïna.
Durant el registre, els han trobat 1.625 euros en bitllets fraccionats, telèfons mòbils, a més de diversos embolcalls de marihuana i cocaïna, que els tres homes duien a damunt. Posteriorment, la policia ha localitzat al maleter del vehicle un paquet de grans dimensions que contenia 3,6 quilos de cabdells de marihuana, a banda d'un assecador. Davant la troballa, la Guàrdia Urbana ha arrestat els tres homes, dos dels quals són veïns de Lleida.
Detenen tres homes a Lleida després de sorprendre'ls amb 3,6 quilos de marihuana al maleter del vehicle
La Guàrdia Urbana també els ha intervingut 1.625 euros en bitllets i alguns embolcalls de cocaïna
Ara a portada
Publicat el 25 d’octubre de 2018 a les 17:21
Actualitzat el 25 d’octubre de 2018 a les 17:24
Et pot interessar
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer
-
Societat Lleida floreix amb l’ànima de Sant Jordi