La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir el passat dimarts un conductor que circulava en direcció contraria per la LL-11, antiga N-II, a Lleida. Els fets van passar pels volts de les 11 de la nit, quan diversos conductors van alertar a la policia que un cotxe circulava contra direcció. Va ser llavors quan es va activar un dispositiu d'emergència per aturar el vehicle, que ja havia donat diversos cops contra la mitjana.
Dos camions de bombers van aconseguir aturar el vehicle, i la Guàrdia Urbana de la ciutat va fer la prova d'alcoholèmia al conductor, que va donar positiva. En concret, l'home va donar un resultat d'1,05, el que suposa multiplicar per quatre la taxa permesa per conduir. L'home, de 43 anys i de nacionalitat francesa, va quedar detingut per un delicte contra la seguretat i per conduir sota els efectes de l'alcohol.
Detenen un conductor que anava en direcció contrària i multiplicava per quatre la taxa d'alcoholèmia
L'home va ser aturat a l'antiga N-II després que el seu vehicle xoqués diverses vegades amb la mitjana
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 27 d’agost de 2015 a les 09:07
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot