La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir diumenge un home de 32 anys com a presumpte atur dels delictes de trencament de condemna i d'atemptat als agents de l'autoritat. Cap a les set del matí, les persones encarregades del control d'accés a la discoteca Biloba van requerir presència policial després d'expulsar un home del local que s'havia barallat amb la seva exparella, de la qual tenia una ordre d'allunyament.
Poc després, els agents van aconseguir aturar l'home a l'exterior del recinte mentre intentava fugir corrent. Aquest va donar diverses puntades i va mossegar un dels agents, segons han explicat des de la Guàrdia Urbana.
Posteriorment, va acudir al lloc la noia que havia mantingut la discussió amb el detingut a l'interior de la discoteca. La jove, de 19 anys, va començar a increpar l'arrestat que es trobava dins del vehicle policial, així com als agents i també va agredir-ne un. La noia va ser detinguda també com a presumpta autora d'un delicte d'atemptat als agents.
Detingut per donar diverses puntades i mossegar un agent de la Guàrdia Urbana de Lleida
Societat
L'home havia estat expulsat d'una discoteca després de barallar-se amb la seva exparella, de la qual tenia una ordre d'allunyament
ARA A PORTADA
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, nou delegat del Govern espanyol a Catalunya en substitució de Carlos Prieto Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
09 de setembre de 2019 a
les 15:48
Actualitzat el
09 de setembre de 2019 a les
15:51
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
-
Societat Els pagesos de Ponent es formen per combatre la plaga de conills
-
Societat
El Suprem rebutja revisar la condemna de sis anys de presó per una agressió sexual a Lleida
-
Societat
La DOP Les Garrigues preveu produir la meitat del previst de quilos d’olives per la falta de pluges
