La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir la matinada de dissabte un veí de la ciutat de 20 anys com a presumpte responsable de l'incendi de diversos contenidors. Agents del cos es van desplaçar cap a les 3.30 hores al carrer Bisbe Galindo en tenir coneixement de l'incendi de tres contenidors. La policia va iniciar la recerca del presumpte autor dels fets a partir de la descripció facilitada per un testimoni.
Els agents el van localitzar i van veure com llençava alguna cosa dins un altre contenidor de l'avinguda de Pius XII, que poc després començava a cremar. Davant els fets i atès el valor dels contenidors malmesos, els agents van detenir el jove com a presumpte autor d'un delicte de danys.
Detingut un jove per incendiar diversos contenidors a Lleida
La Guàrdia Urbana el va sorprendre llençant un objecte a l'interior d'un contenidor, que poc després començava a cremar
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de novembre de 2015 a
les 17:44
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
