Diversos veïns de Sant Llorenç de Montgai, a la comarca de la Noguera, han salvat la vida d’una jove que s’estava morint al garatge de casa seva, un habitatge unifamiliar de l’avinguda la Solana.
Els fets han passat aquest dissabte cap a les vuit del vespre quan la noia ha estat sorpresa per una familiar, alertada després d’haver rebut un missatge de comiat de la jove al seu mòbil. En arribar a la casa ha comprovat que no obria la porta i, en escoltar sorolls a l’interior, ha donat el crit d’alerta al carrer.
Segons ha pogut saber NacióDigital, tres veïns del municipi han sentit l’auxili i han aconseguit entrar a la casa i obrir la porta del garatge fent palanca amb unes barres de fusta. Un cop dins, han pogut salvar la noia, que estava gairebé inconscient.
Diversos veïns de Sant Llorenç eviten la mort d'una noia a casa seva
Han aconseguit rescatar la jove, que ja es trobava en estat d’insconciència al seu garatge
ARA A PORTADA
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
07 de novembre de 2021 a
les 16:02
Actualitzat el
07 de novembre de 2021 a les
22:21
Et pot interessar
-
Societat
Els regants dels Canals d’Urgell condicionen la modernització als ajuts per adaptar les finques
-
Societat
L'atur cau un 2,99% a Lleida i la campanya agrària impulsa la creació de 7.500 llocs de treball
-
Societat
L’Ateneu Popular «La Baula» celebra deu anys de trajectòria amb una jornada festiva i reivindicativa
-
Societat
Lleida preveu menys temporers sense papers gràcies al procés de regularització
-
Societat
Sorigué factura 960 milions d'euros el 2025, un 12% més
-
Societat
Ramon Alsina assumeix la presidència de BonÀrea i culmina el relleu generacional
