Dos estudiants de 15 anys de l’Institut Guissona han agredit un company després que anunciessin a les xarxes socials que li clavarien una pallissa. El fets han passat aquest dijous al matí quan els adolescents han esperat la víctima al sortir d'una classe i li han propinat cops a la cara i el cos amb un puny americà. El motiu, una baralla tres dies abans.
Explica el diari Segre que la direcció del centre ha obert un procés de mediació entre les famílies dels nois per resoldre aquest conflicte. Des de l'institut s'assegura que es tracta d'un episodi puntual. El jove ha patit contusions i una lesió al genoll i ha estat tractat per sanitaris del CAP de la localitat.
Els metges han enviat un informe al jutjat de Cervera després de comprovar que les ferides havien estat provocades per un atac. La família de la víctima no ha posat denúncia perquè prefereix resoldre la qüestió sense la intervenció de la policia.
Dos nois agredeixen un estudiant amb un puny americà després d'anunciar-ho a les xarxes
La víctima ha hagut de ser atesa al CAP de la localitat
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2021 a
les 14:49
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
