El Bisbat de Solsona ja ha posat en marxa per aquest estiu un nou projecte, anomenat "Vacances per a famílies nombroses". La iniciativa consisteix en oferir a famílies nombroses (3 o més fills) la possibilitat de fer vacances en alguna rectoria. prèviament condicionada. En aquests moments les dues rectories disponibles són: l’hostatgeria del Santuari de Lurdes de la Nou i el primer pis de la rectoria de Cambrils.
Els dies que s’ofereixen són del 17 de juny al 16 de setembre (una o dues setmanes per a cada família) i els requisits demanats són: ser família nombrosa i ser del bisbat o estar-hi vinculat. El preu serà la voluntat per poder cobrir les despeses. Segons han explicat a NacioSolsona des del Bisbat, la voluntat és anar ampliant l'oferta els propers anys, en funció de la demanda que hi hagi. I és que fins al dia d'avui, ja hi ha hagut algunes famílies interessades.
Des del Bisbat també han volgut remarcar que el preu que paguin les famílies per l'estada és la voluntat i cobreix les despeses mínimes de l'allotjament, aigua, llum, neteja... i que no cobreix en cap cas les despeses que suposa per a la diòcesi l'adeqüació de les rectories.
Per a més informació: 973 48 06 19 (Encarna-matins) o al correu electrònic delegacions@bisbatsolsona.cat. També és possible ajudar aquest projecte pot fer un donatiu al compte: ES86-2100-0081-9601-0026-9360 posant com a concepte "vacances familiars".
El Bisbat de Solsona ofereix dues rectories per les vacances familiars
Societat
A Cambrils, al Solsonès, i al Santuari de Lourdes de la Nou, al Berguedà
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’abril de 2017 a
les 07:51
Et pot interessar
-
Societat
La conca del Segre i la Noguera Pallaresa entren en sequera prolongada després d’un estiu sense pluges
-
Societat
Demanen 2 anys de presó per a un home acusat de donar una bufetada a l'alcalde d'Alins
-
Societat
Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal
-
Societat La Urbana de Balaguer deixa de treballar durant tres dies
-
Societat
A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs
-
Societat Demanen presó per a una parella de Lleida per no tornar un cotxe que havien llogat per només tres dies
