La consellera de Salut, Alba Vergés, no ha descartat que el Govern pugui demanar el passi de la fase 1 a la fase 2 de Lleida dilluns vinent, després que la proposta que s'ha fet arribar aquest dilluns al Ministeri de Sanitat no inclogui aquesta regió sanitària.
Vergés ha explicat que s'ha preferit “esperar un parell de dies” per veure com evoluciona la tendència actual, que mostra un augment dels casos de covid-19. “Volem comprovar si aquesta tendència es manté a l'alça o es pot controlar i està tot identificat”, ha explicat la consellera. “Això no vol dir que d'aquí a dilluns no passi, simplement vol dir que avui no hem fet la proposta”, ha explicat, però “podria ser que la fem més endavant i esperem poder-la fer”.
En tot cas, Vergés ha explicat que els responsables de Salut no estan “especialment preocupats” perquè el volum de casos detectats “no és molt gran” però ha subratllat que és una tendència que demana “prudència” i mirar la qüestió “amb calma”.
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202916[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202926[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202971[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202681[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202295[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202521[/noticiadiari]
El Govern no està preocupat per l'augment de casos a Ponent però demana «prudència»
Vergés no descarta encara demanar la fase 2 per a Lleida però vol “esperar uns dies” per l'augment de positius
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de maig de 2020 a les 22:13
Et pot interessar
-
Societat L’Hospital del Pallars comença a oferir quimioteràpia per reduir desplaçaments
-
Societat Vel integral i espai públic: el debat que va començar a Lleida
-
Societat Més pedres, més grans i més sovint: l’augment de les calamarsades alarma el camp lleidatà
-
Societat Daniel Palau no s'oposa al vel: «Tots els símbols religiosos han de poder ser expressats amb normalitat»
-
Societat El bisbe electe de Lleida, Daniel Palau, defensa la llibertat religiosa i evita pronunciar-se sobre el vel
-
Societat Alcarràs consolida el BIOHUB Lab com a motor d’innovació agroindustrial