La consellera de Salut, Alba Vergés, no ha descartat que el Govern pugui demanar el passi de la fase 1 a la fase 2 de Lleida dilluns vinent, després que la proposta que s'ha fet arribar aquest dilluns al Ministeri de Sanitat no inclogui aquesta regió sanitària.
Vergés ha explicat que s'ha preferit “esperar un parell de dies” per veure com evoluciona la tendència actual, que mostra un augment dels casos de covid-19. “Volem comprovar si aquesta tendència es manté a l'alça o es pot controlar i està tot identificat”, ha explicat la consellera. “Això no vol dir que d'aquí a dilluns no passi, simplement vol dir que avui no hem fet la proposta”, ha explicat, però “podria ser que la fem més endavant i esperem poder-la fer”.
En tot cas, Vergés ha explicat que els responsables de Salut no estan “especialment preocupats” perquè el volum de casos detectats “no és molt gran” però ha subratllat que és una tendència que demana “prudència” i mirar la qüestió “amb calma”.
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202916[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202926[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202971[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202681[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202295[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202521[/noticiadiari]
El Govern no està preocupat per l'augment de casos a Ponent però demana «prudència»
Vergés no descarta encara demanar la fase 2 per a Lleida però vol “esperar uns dies” per l'augment de positius
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 25 de maig de 2020 a les 22:13
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
-
Societat
La Junta del Canal d’Urgell defensa la modernització com una necessitat i no un caprici
-
Societat
La «Deesa Nivaria», «Samsara» i «Horizonte de Logroño» triomfen al 61è Concurs de Vestits de Paper
