Els municipis d'Ivars d'Urgell, Linyola i el Palau d'Anglesola, al Pla d'Urgell, inauguraran aquest any el nou consultori mèdic, que ha finançat la Diputació de Lleida. A Ivars d'Urgell, també les noves instal·lacions suposaran un abans i un després perquè guanyen en espai, especialització i abandonen un edifici deteriorat.
L'alcaldessa, Montse Coma, ha indicat que el nou consultori suposa una "gran millora" per al municipi, ja que disposarà de més espai. A Linyola, el nou consultori ja ha entrat en servei i està previst que s'inauguri properament.
La Diputació de Lleida col·labora amb els ajuntaments en diferents projectes en matèria de Salut Pública, com ara l'ampliació i remodelació de consultoris locals o el seu manteniment. Des de l'any 2011, l'ens ha finançat la construcció de 14 nous consultoris mèdics municipals a la demarcació.
El Palau d'Anglesola, Linyola i Ivars d'Urgell inauguraran consultoris mèdics aquest any
Societat
La Diputació de Lleida ha finançat des del 2011 la construcció de 14 nous consultoris municipals a la demarcació
ARA A PORTADA
Publicat el
09 d’agost de 2016 a
les 18:05
Actualitzat el
09 d’agost de 2016 a les
18:09
Et pot interessar
-
Societat
«El teu llegat ja és patrimoni de tots»
-
Societat
Més de 6.000 estrangers amb dret a vot podran participar a les municipals de Lleida
-
Societat
Del campus a l’hemicicle: cinc estudiants de la UdL es posen a la pell de diputats
-
Societat La Segarra estrenarà al setembre un nou bus entre Guissona i Cervera
-
Societat
Ponent afronta una setmana de calor intensa i risc extrem d’incendi forestal
-
Societat
Els productors de pistatxo de Ponent reivindiquen el potencial del cultiu amb una jornada tècnica
