Tot i reconèixer l'elevat cost que suposaria la instal·lació d'aquest sistema antiboira avançat, Vilella considera que "ja que tenim l'aeroport el que s'ha de fer és que sigui operatiu i competitiu, ja que del contrari potser el millor seria tancar-lo".
El portaveu popular a la Paeria ha recordat que actualment l'Aeroport de Lleida-Alguaire ja disposa d'un sistema d'aterratge instrumental de categoria 1, però que, malgrat això, la intensa boira existent a la zona durant els mesos d'hivern "fan que aquest sistema sigui ineficaç i provoqui la cancel·lació o el desviament de vols cap als aeroports de Reus i Barcelona". En aquest sentit, Vilella ha remarcat que aquest hivern ja s'han hagut de cancel·lar quatre dies de vols per la boira en tant sols dues setmanes, fet que "està provocant les queixes dels passatgers que confiaven en aquest aeroport".
Altrament, la moció del PP de Lleida també demana que la Taula Estratègica de l'Aeroport de Lleida-Alguaire impulsi un nou pla de negoci que fixi definitivament l'estratègia que ha de seguir la infraestructura "per garantir la seva viabilitat i noves oportunitats de negoci". També reclama que el Departament de Territori i Sostenibilitat, en l'àmbit de les seves competències, "continuï duent a terme els treballs necessaris per incrementar el nombre de companyies aèries que operen a l'Aeroport de Lleida-Alguaire, tot augmentant el nombre de destinacions".
Altrament, la moció del PP de Lleida també demana que la Taula Estratègica de l'Aeroport de Lleida-Alguaire impulsi un nou pla de negoci que fixi definitivament l'estratègia que ha de seguir la infraestructura "per garantir la seva viabilitat i noves oportunitats de negoci". També reclama que el Departament de Territori i Sostenibilitat, en l'àmbit de les seves competències, "continuï duent a terme els treballs necessaris per incrementar el nombre de companyies aèries que operen a l'Aeroport de Lleida-Alguaire, tot augmentant el nombre de destinacions".