El PSC de Lleida segueix entestat en carregar contra la gestió de temporers que s'està fent a la ciutat. Després de criticar el govern de la Paeria, la formació apunta ara contra la Generalitat.
En una tertúlia a l'emissora UA1, la regidora Begoña Iglesias ha assegurat que el Govern fa "almoina" en la decisió de només permetre l'actuació de cinc tècnics a la ciutat de Lleida. Iglesias considera que aquesta decisió es queda curta, per bé que ha rebut resposta d'altres regidors, que han recordat que l'executiu del PSC no va fer res per resoldre la situació.
El PSC carrega ara contra la Generalitat per la gestió dels temporers i diu que fa «almoina»
La regidora Begoña Iglesias considera que cinc tècnics no són suficients
Ara a portada
-
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat «Vam fer el que ens agradaria que fessin per nosaltres»: solidaritat veïnal a l’Albi amb els 590 afectats del tren Oriol Almacellas Verdés
-
Societat Els CAP i hospitals de Lleida funcionen amb normalitat l'endemà de l'apagada elèctrica Redacció
-
Publicat el 17 de juliol de 2019 a les 10:05
Actualitzat el 17 de juliol de 2019 a les 10:12
Et pot interessar
-
Societat Ponent i les Terres de l'Ebre, en alerta per pedregades, ventades, esclafits i tornados
-
Societat La Mariola: entre el conflicte i l'oblit
-
Societat Un terratrèmol amb epicentre a la Vall de Boí sacseja l'Alta Ribagorça
-
Societat Justícia inverteix tres milions en la modernització del centre de menors El Segre de Lleida