Els Mossos d'Esquadra han fet almenys 25 detencions a diferents ciutats a Catalunya pels aldarulls que hi ha hagut en el marc de les protestes per la sentència del Tribunal Suprem sobre l'1-O. A la ciutat de Lleida s'han arrestat vuit persones i s'han comptabilitzat una desena de ferits, cap d'ells de gravetat.
Segons l'últim balanç fet per la policia catalana, on fins al moment hi ha hagut més detencions és a Tarragona, amb 13. Pel que fa a Barcelona, els Mossos informen de 3 detencions, mentre que n'hi ha hagut un altre a Sabadell, on hi ha hagut una batalla campal al final d'una concentració davant de la comissaria de la Policia Nacional. La xifra de detinguts és provisional i els Mossos no descarten que n'hi hagi més en les pròximes hores.
Segons la policia catalana, les detencions s'han fet per motius diversos, com ara desordres públics o atemptat a agents de l'autoritat.
Els aldarulls de Lleida acaben amb vuit persones detingudes i una desena de ferits
Societat
Les detencions s'han fet per motius diversos, com desordres públics o atemptat a agents de l'autoritat
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
16 d’octubre de 2019 a
les 10:49
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
