Els Bombers de la Generalitat han treballat aquest dimecres a la tarda en dos rescats de muntanya al Congost de Mont-rebei i a la Vall de Boí. L'avís del primer succés s'ha rebut a les 13.15 hores quan s'ha alertat que una dona de 59 anys –veïna de Tarragona- ha patit una possible fractura de peroné després de caure entre la passarel·la i el pont penjant del congost de Mont-rebei, a cavall de les poblacions d'Àger (la Noguera) i Sant Esteve de la Sarga (el Pallars Jussà).
L'afectada ha estat traslladada en helicòpter a l'Hospital de Tremp. L'avís del segon rescat s'ha rebut a les 15.08 hores després que un home de 38 anys s'ha lesionat el genoll esquerre quan baixava esquiant del Bony Blanc (2.756 metres), dins el terme de la Vall de Boí (l'Alta Ribagorça). L'helicòpter dels Bombers amb efectius del GRAE l'ha socorregut i també l'ha evacuat a l'Hospital de Tremp.
Els Bombers rescaten dos ferits al Congost de Mont-rebei i a la Vall de Boí
En el primer cas una dona de 59 anys ha patit una possible fractura de peroné i en el segon, un home de 38 anys s’ha lesionat el genoll
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de desembre de 2016 a les 23:36
Et pot interessar
-
Societat Lleida reactiva les converses per construir la primera gran mesquita
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida