Els Bombers de la Generalitat han treballat aquest dimecres a la tarda en dos rescats de muntanya al Congost de Mont-rebei i a la Vall de Boí. L'avís del primer succés s'ha rebut a les 13.15 hores quan s'ha alertat que una dona de 59 anys –veïna de Tarragona- ha patit una possible fractura de peroné després de caure entre la passarel·la i el pont penjant del congost de Mont-rebei, a cavall de les poblacions d'Àger (la Noguera) i Sant Esteve de la Sarga (el Pallars Jussà).
L'afectada ha estat traslladada en helicòpter a l'Hospital de Tremp. L'avís del segon rescat s'ha rebut a les 15.08 hores després que un home de 38 anys s'ha lesionat el genoll esquerre quan baixava esquiant del Bony Blanc (2.756 metres), dins el terme de la Vall de Boí (l'Alta Ribagorça). L'helicòpter dels Bombers amb efectius del GRAE l'ha socorregut i també l'ha evacuat a l'Hospital de Tremp.
Els Bombers rescaten dos ferits al Congost de Mont-rebei i a la Vall de Boí
Societat
En el primer cas una dona de 59 anys ha patit una possible fractura de peroné i en el segon, un home de 38 anys s’ha lesionat el genoll
ARA A PORTADA
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat JARC convoca una tractorada a Lleida per reclamar més ajuts davant l’augment dels costos agraris Redacció
-
-
Societat «Aquí», de Llum de Fideu, guanya el Premi a la Millor Estrena d’Arts de Carrer de Fira Tàrrega ACN
Publicat el
28 de desembre de 2016 a
les 23:36
Et pot interessar
-
Societat
Condemnat a dos anys de presó un home de 93 anys per una agressió sexual a una dona amb discapacitat a Juneda
-
Societat
La 37a Fira del Torró d'Agramunt s'amplia a tres dies i dedica el darrer als cuiners de Ponent
-
Societat
Sexenni anuncia una aturada indefinida amb un últim concert a la Sala Apolo
-
Societat Busquen a Lleida un home després de masturbar-se en un autobús i treure una navalla
-
Societat L’ICS suspèn quatre anys una metgessa de la presó de Ponent per tres actuacions en guàrdies
-
Societat
Denuncien una empresa d'autocars de Guissona per usar el tacògraf d'un mort
