Els Bombers de la Generalitat han realitzat dos rescats de muntanya aquest cap de setmana al Pallars Sobirà. El primer d'ells va ser dissabte quan una noia de 17 anys va patir un accident al barranc de Berrós, al terme municipal de la Guingueta d'Àneu. Els Bombers van rebre l'avís a les 11:45 hores i van activar els GRAE, així com l'helicòpter del SEM, que va traslladar la jove, veïna de Barcelona, en pronòstic menys greu a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida.
Un altre jove, també de 17 anys, va patir un accident, en aquest cas diumenge, mentre anava amb bicicleta a la zona de l'Obaga d'Escarriella, al terme municipal d'Espot, en una zona on no hi podia arribar l'ambulància. Fins al lloc de l'accident s'hi van desplaçar l'helicòpter de rescat dels Bombers amb efectius dels GRAE. El noi va ser traslladat a l'Hospital del Pallars de Tremp amb un forta contusió a l'espatlla i a l'esquena.
Els Bombers rescaten dos joves de 17 anys en dos accidents al Pallars Sobirà
Societat
Van ser traslladats en helicòpter als hospitals de Vielha i de Tremp
ARA A PORTADA
-
Política Lleida aprova les Ordenances Fiscals del 2027 amb l’abstenció d’ERC i Junts i el rebuig de la resta de l’oposició Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
15 de maig de 2017 a
les 18:40
Et pot interessar
-
Societat
Dos anys de presó per una agressió sexual a una dona en un pis de Lleida
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
-
Societat Els pagesos de Ponent es formen per combatre la plaga de conills
-
Societat
El Suprem rebutja revisar la condemna de sis anys de presó per una agressió sexual a Lleida
