Els firaires es volen quedar una setmana més a la zona de Copa d'Or de Lleida per compensar el poc negoci que han fet durant els dies de Festa Major. El president de l'associació, Hugo García, apunta que el col·lectiu demanarà a la Paeria una pròrroga fins el proper 29 de maig després que els responsables de les atraccions hagin lamentat una pèrdua de fins al 40% de facturació, un percentatge que es suma al 20% que diuen que van perdre l'any passat.
Un dels empresaris del sector que ha vingut per primer cop a Lleida, José Antonio Fernández, ha assegurat aquesta setmana que aquest espai habilitat pel consistori "és el pitjor recinte que m'he trobat".
En aquest context, Fernández recorda que es van haver de comprar 30 tones de grava per arranjar la zona i llogar una excavadora per condicionar el paviment".
Els firaires es volen quedar una setmana més a Copa d'Or
L'associació demanarà a la Paeria una pròrroga fins el proper 29 de maig per compensar les pèrdues
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de maig de 2016 a
les 19:08
Actualitzat el
14 de maig de 2016 a les
19:17
Et pot interessar
-
Societat
Els regants dels Canals d’Urgell condicionen la modernització als ajuts per adaptar les finques
-
Societat
L'atur cau un 2,99% a Lleida i la campanya agrària impulsa la creació de 7.500 llocs de treball
-
Societat
L’Ateneu Popular «La Baula» celebra deu anys de trajectòria amb una jornada festiva i reivindicativa
-
Societat
Lleida preveu menys temporers sense papers gràcies al procés de regularització
-
Societat
Sorigué factura 960 milions d'euros el 2025, un 12% més
-
Societat
Ramon Alsina assumeix la presidència de BonÀrea i culmina el relleu generacional
