Els firaires es volen quedar una setmana més a la zona de Copa d'Or de Lleida per compensar el poc negoci que han fet durant els dies de Festa Major. El president de l'associació, Hugo García, apunta que el col·lectiu demanarà a la Paeria una pròrroga fins el proper 29 de maig després que els responsables de les atraccions hagin lamentat una pèrdua de fins al 40% de facturació, un percentatge que es suma al 20% que diuen que van perdre l'any passat.
Un dels empresaris del sector que ha vingut per primer cop a Lleida, José Antonio Fernández, ha assegurat aquesta setmana que aquest espai habilitat pel consistori "és el pitjor recinte que m'he trobat".
En aquest context, Fernández recorda que es van haver de comprar 30 tones de grava per arranjar la zona i llogar una excavadora per condicionar el paviment".
Els firaires es volen quedar una setmana més a Copa d'Or
L'associació demanarà a la Paeria una pròrroga fins el proper 29 de maig per compensar les pèrdues
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 14 de maig de 2016 a les 19:08
Actualitzat el 14 de maig de 2016 a les 19:17
Et pot interessar
-
Societat
Els noms que triomfen a Lleida el 2024 trenquen tots els pronòstics
-
Societat
Una associació reclama prioritzar el transport públic actual abans que el nou AVE Lleida-Madrid
-
Societat
Lleida es reivindica amb l’Agrobiotech, la fira del futur del camp
-
Societat
Jutjaran la treballadora d'un local d'oci de l'Alta Ribagorça per traficar amb cocaïna i heroïna
-
Societat
El Govern ultima canvis perquè més regants accedeixin als ajuts de la modernització dels Canals d’Urgell
-
Societat
Baqueira Beret encetarà la temporada amb neu fresca i pistes noves
