Els jugadors del Lleida Esportiu lamenten que l'afició carregui contra els propietaris del club, denunciats per estafa. En el darrer partit, part de la grada va manifestar en forma de càntics el seu rebuig contra el president i el director esportiu, una situació que no ha agradat els futbolistes, que surten en defensa dels seus caps.
Aquest dimecres, el jugador Joan Oriol ha assegurat que les manifestacions dels seguidors "no ens van agradar gens", i ha fet una crida a la unitat per afrontar el tram decisiu de la temporada. Oriol també ha indicat que els futbolistes de la plantilla cobren al dia i ha lloat les instal·lacions de l'entitat; "No ens podem queixar de res"ha reblat.
Els jugadors del Lleida lamenten els càntics de l'afició contra Esteve: «No ens van agradar gens»
Societat
Els futbolistes criden a la unitat per afrontar el tram final de la temporada
ARA A PORTADA
-
Política Jordina Freixanet es presenta com a candidata d’ERC a Lleida amb cinc compromisos de futur Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
12 de febrer de 2020 a
les 15:38
Actualitzat el
12 de febrer de 2020 a les
15:47
Et pot interessar
-
Societat
La mort de l’os Cachou inspira una sèrie sobre la polarització i la identitat de l’Aran
-
Societat
Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova
-
Societat
La Paeria de Balaguer fa marxa enrere i desmuntarà el tendal del Mercadal
-
Societat
Entitats del tercer sector de Lleida fan una acció reivindicativa per reclamar noves polítiques d'habitatge assequible
-
Societat
L'Audiència de Lleida condemna a 2 anys de presó un noi que va agredir sexualment una noia
-
Societat
Mor el poeta lleidatà Jaume Pont als 79 anys
