Els Mossos d'Esquadra han denunciat vuit persones que, segons expliquen, celebraven una festa d'aniversari en un domicili de Balaguer, la capital de la comarca de la Noguera.
Les denúncies que ha interposat el cos policial tenen el motiu del trencament del confinament, en el marc de la pandèmia del coronavirus que ha obligat a decretar l'estat d'alarma al conjunt de l'Estat. A banda, els Mossos afegeixen que la festa d'aniversari es retransmetia per diverses xarxes socials.
Els Mossos denuncien vuit persones que celebraven un aniversari en un pis de Balaguer i el retransmetien
Societat
Segons la policia, la festa es penjava per diverses xarxes socials
ARA A PORTADA
-
Política José Crespín; de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, nou delegat del Govern espanyol a Catalunya en substitució de Carlos Prieto Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
18 d’abril de 2020 a
les 12:22
Actualitzat el
18 d’abril de 2020 a les
12:38
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
-
Societat Els pagesos de Ponent es formen per combatre la plaga de conills
-
Societat
El Suprem rebutja revisar la condemna de sis anys de presó per una agressió sexual a Lleida
-
Societat
La DOP Les Garrigues preveu produir la meitat del previst de quilos d’olives per la falta de pluges
