Els Mossos d'Esquadra han anat aquest dimarts fins a l'Ajuntament d'Almacelles (Segrià) per demanar documentació a petició de la Fiscalia de Lleida. Segons ha confirmat l'alcalde del municipi, Josep Ramon Ibarz, els agents han arribat a primera hora del matí i han sol·licitat còpies d'expedients de contractacions laborals.
La investigació arriba després d'una denúncia presentada fa un any per un grup municipal sobre contractacions de personal. En total s'estan investigant 38 contractacions realitzades en la darrera dècada. Ibarz ha indicat que està tranquil i ha assegurat que els contractes s'han fet segons la legalitat.
Els Mossos entren a l'Ajuntament d'Almacelles per demanar documentació a petició de Fiscalia
Els agents s'han personat al consistori a les nou del matí | La investigació es deriva d'una denúncia presentada fa un any per un grup municipal
Ara a portada
Publicat el 15 de novembre de 2016 a les 12:20
Actualitzat el 15 de novembre de 2016 a les 13:04
Et pot interessar
-
Societat Tàrrega reforça la seva resposta davant les apagades amb generadors
-
Societat Els generadors mantenen la ramaderia del Pirineu durant l'apagada elèctrica
-
Societat La UdL recomana no fer activitats avaluables i suspendre l'activitat si persisteixen els talls
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada